Келісімшарт 2022 жылға / Договор на 2022 год/ » КГУ «Общеобразовательная школа №99» Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы
білім басқармасының
"№99 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 231-09-49
Есепші бөлімі:
+7(727) 234-52-83
Нашар көрушілер
нұсқасы
09
қаңтар
2023

Келісімшарт 2022 жылға / Договор на 2022 год/

Қызмет көрсету туралы шарт


№2-99                                                                 2022-10-07


Бұдан әрі «Тапсырыс беруші» деп аталатын Алматы қаласы Білім басқармасының "№99 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, Жарғы атынан Басшысы Асанова Айман Айтыбаевна бір тараптан және бұдан әрі Өнім беруші деп аталатын   ИП "БАКИЕВА М. М.", Өнім берушінің негіздемесі негізінде әрекет ететін Басшы Бакиева Михриниса Мирзаидиновна екінші тараптан, көрсетілетін қызметтіі таңдау жөніндегі п.80 правил организации питания обучающихся. Заключение договора на последующий финансовый год (продление). конкурстың қорытындылары туралы жылы жасалған хаттама негізінде қызмет көрсету туралы осы Шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты және төмендегілер туралы келісімге келді:

1 Шарттың мәні


  1. Өнім беруші Қызметті оның ажырамас бөлігі болып табылатын техникалық тапсырмада көрсетілген шарттарға, талаптарға сәйкес және бағалар бойынша көрсетуге міндеттенеді, ал Тапсырыс беруші көрсетілген Қызметті қабылдауға және Өнім беруші Шарт бойынша өз міндеттемелерін тиісінше орындаған жағдайда осы Шарттың талаптарында ол үшін  ақы төлеуге міндеттенеді:


ерекшелігі бойынша 003-015-159 Услуги по организации горячего питания уч-ся 1-4 классов;


  1. Төменде келтірілген құжаттар мен онда айтылған шарттар осы Шартты құрайды және оның ажырамас бөлігі болып табылады, атап айтқанда:


  1. осы Шарт;


  1. техникалық тапсырма;


  1. Шартты орындауды қамтамасыз ету.


  1. Осы Шартта төменде көрсетілген ұғымдар мынадай түсіндірмені білдіретін болады:


  1. «Дүлей күш (Форс-мажор)» – төтенше және тойтаруға болмайтын оқиғалар (дүлей құбылыстар, соғыс қимылдары және басқалары). Мұндай оқиғаларға, атап айтқанда, мiндеттеменi орындау үшiн қажеттi тауарлардың нарықта болмауы жатпайды;


  1. «Көрсетілетін қызмет» – өндіріс процесін және тауарлар мен аспаздық өнімдерді өндіруді қосқанда, орта білім беру ұйымдарының білім алушыларына сапалы және қауіпсіз тамақтандыруды ұсыну;


  1. «Тапсырыс беруші» – орган немесе орта білім беру ұйымы;


  1. «Өнім беруші» – кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын, Тапсырыс берушімен жасасқан шартта оның контрагенті ретінде әрекет ететін жеке тұлға немесе заңды тұлға (егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік мекемелерді қоспағанда);
  2. «Шарт» – Тапсырыс беруші мен Өнім беруші арасында жасалған, Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес жазбаша нысанда жазылған, тараптар оған барлық қосымшаларымен және толықтыруларымен бірге, сондай-ақ шартта сілтеме бар барлық

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

құжаттамамен бірге қол қойған азаматтық-құқықтық акт;


  1. «Шарттың бағасы» – Тапсырыс беруші Шарттың шеңберінде Өнім берушіге шарттық міндеттемелерін толық орындағаны үшін төлейтін сома.

Тараптар осы шарт бойынша өз міндеттемелерін толық немесе жартылай орындамаған жағдайда, егер ол дүлей күш нәтижесі болып табылса, жауапкершілік алмайды.

2 Шарттың сомасы және ақы төлеу шарттары


  1. Шарттың жалпы сомасы 18 810 000.00 (он сегіз миллион сегіз жүз он мың тенге   нөл тиын) теңгені құрайды және қызметтерді көрсетумен байланысты барлық шығыстарды, сондай- ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген барлық салықтар мен алымдарды, оның ішінде ҚҚС 2 015 357.14 тенге (екі миллион он бес мың үш жүз елу жеті тенге он төрт тиын) (бұдан әрі – Шарттың сомасы).


  1. Қазынашылықтың аумақтық органында Шарт «Бағдарламаның коды мен атауы» бюджеттік бағдарламасы, «Кіші бағдарламаның коды мен атауы» кіші бағдарламасы,

«Ерекшелік коды мен атауы» - Қазынашылықтың аумақтық органында Шарт

003 Жалпы білім беру бюджеттік бағдарламасы, 015 Жергілікті бюджет  қаражаты  есебінен кіші бағдарламасы, 159 Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу ерекшелігі бойынша - 18 810 000.00 (он сегіз миллион сегіз жүз он мың тенге нөл тиын) оның ішінде ҚҚС 2022 жылы тіркеуге жатады. теңге ерекшелігі бойынша , «оның ішінде ҚҚС» «ҚҚС сомасы» теңге/ «ҚҚС есепке алмағанда» 2022 тіркеуге жатады.


  1. Көрсетілген қызмет үшін төлемді Тапсырыс беруші көрсетілген қызмет актісіне Тараптар қол қойған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей Өнім берушінің есеп шотына ақшалай қаражат аудару «төлем шарты» арқылы жүргізеді. Қызмет көрсету актісінің нысанын Өнім беруші Тапсырыс берушімен алдын ала келіседі.


  1. Көрсетілетін қызметтердің көлемі сандық және құндық мәнде техникалық тапсырмада айтылған.

3 Тараптардың міндеттемелері


  1. Өнім беруші:


  1. Шарт бойынша өзіне алған міндеттемелердің толық және тиісті орындалуын қамтамасыз етуге;


  1. Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау кезінде көрсетілетін қызметтердің конкурстық құжаттамада, техникалық тапсырмада көрсетілген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етуге;


  1. Шарттың талаптарын орындау үшін Өнім беруші тартқан персоналды қоспағанда, Тапсырыс берушінің алдын ала жазбаша келісімінсіз Тапсырыс беруші немесе оның атынан басқа тұлғалар ұсынған техникалық құжаттаманың мазмұнын ашпауға міндетті. Көрсетілген ақпарат осы персоналға құпия түрде және міндеттемелерді орындау үшін қажетті шамада берілуі тиіс;


  1. Тапсырыс берушінің алдын ала жазбаша келісімінсіз жоғарыда көрсетілген құжаттарды және ақпаратты Шартты іске асыру мақсатынан басқа мақсатта пайдаланбауға;


  1. Тапсырыс берушінің бірінші талабы бойынша Шарт бойынша міндеттемелердің орындалу барысОысытуқрұжалаты«Эақлепкатрраонтдұысқықнұжуғаат;және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан

 
  1. Өнім берушінің Шарт талаптарын тиісінше орындамауынан және/немесе өзге де заңсыз әрекеттерден туындаған өзіне келтірілген залалдарды Тапсырыс берушіге толық көлемде өтеуге;


  1. көрсетілген қызметтер актісін ресімдеуге және Тапсырыс берушіге жіберуге;


  1. Тапсырыс беруші көрсетілген қызметтер актісін бекіткеннен кейін Электрондық шот- фактуралардың ақпараттық жүйесінде электрондық нысанда шот-фактураларды жазып беру қағидаларына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесі арқылы электрондық нысанда шот-фактура жазып беруге міндеттенеді.


  1. Өнім беруші Тапсырыс берушіден Шарт бойынша көрсетілген қызметтер үшін төлемді талап етуге құқылы.


  1. Тапсырыс беруші:


  1. қызметтер көрсету үшін Өнім беруші мамандарының қолжетімділігін қамтамасыз етуге;


  1. көрсетілген Қызметтердің сәйкессіздіктері анықталған кезде тез арада Өнім берушіні жазбаша хабарландыруға;


  1. қызметті қабылдау кезінде Көрсетілген қызмет актісіне қол қоюға не оның қабылданбауының дәлелді негіздемелерін көрсете отырып қабылдаудан бас тартуға;


  1. көрсетілген қызметтер актісін бекіткеннен кейін Электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесінде шот-фактураны электронды нысанда жазып беру қағидаларына сәйкес электрондық шот-фактуралардың ақпараттық жүйесі арқылы электрондық нысанда Өнім беруші жазып берген шот-фактураны қабылдауға;


  1. осы Шартта белгіленген тәртіпте және мерзімдерде төлем жүргізуге міндеттенеді.


  1. Тапсырыс беруші көрсетілген қызметтердің сапасын тексеруге құқылы.
  • Қызметтердің техникалық тапсырмаға, конкурстық өтінімге сәйкестігін тексеру


  1. Тапсырыс беруші немесе оның өкілдері көрсетілетін қызметтердің конкурстық құжаттамада көрсетілген талаптарға сәйкестігі мәніне бақылау және тексеру жүргізе алады. Тапсырыс беруші Өнім берушіні осы мақсаттар үшін белгіленген өздерінің өкілдері туралы уақтылы жазбаша түрде хабардар етуге тиіс.


  1. Осы Шарт шеңберінде көрсетілетін Қызметтер техникалық тапсырмада, конкурстық өтінімде көрсетілген стандарттарға сәйкес келуі немесе одан жоғары болуы тиіс.


  1. Егер тексеру кезінде көрсетілген қызметтердің нәтижелері конкурстық құжаттама талаптарына сәйкес келмейді деп танылса, Өнім беруші тексеру сәтінен бастап 24 сағат ішінде Тапсырыс беруші тарапынан қандай да бір қосымша шығынсыз конкурстық құжаттама талаптарына сәйкессіздіктерді жою бойынша шаралар қабылдайды.


  1. Жоғарыда көрсетілген бірде-бір тармақ Өнім берушіні Шарт бойынша басқа міндеттемелерден босатпайды.
  • Қызметтер көрсету


  1. Өнім берушінің қызметтерді көрсетуі Шартта көрсетілген мерзімдерде жүзеге асырыОлсаыдқыұж.ат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан

 
  1. Қызмет Өнім беруші техникалық тапсырмада көрсетілген талаптарға дәл сәйкес келетін қызметті Тапсырыс берушіге толық тапсырған жағдайда көрсетілген болып есептеледі.
  • Кепілдік


  1. Өнім беруші Тапсырыс берушіге үздіксіз, сапалы және уақтылы қызмет көрсетудің қамтамасыз етілуіне кепілдік береді.


  1. Тапсырыс беруші Өнім берушіні осы кепілдікке байланысты барлық талаптар туралы жазбаша түрде жедел хабардар етуге міндетті, содан кейін Өнім беруші Тапсырыс беруші хабарламада белгілеген мерзімде осыған байланысты барлық шығыстарды қоса алғанда, кемшіліктерді өз есебінен жою жөнінде шаралар қабылдауы тиіс.
  • Тараптардың жауапкершілігі


  1. Тараптар осы Шарт шеңберіндегі өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда барлық даулар мен келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.


  1. . Тиісті бюджеттердің қолма-қол ақшаны бақылау шотында секвестрлеу және/немесе ақша жеткіліксіз болған жағдайларды қоспағанда, егер Тапсырыс  беруші   Өнім  берушіге Шартта көрсетілген мерзімде оған тиесілі қаражатты төлемесе, онда Тапсырыс беруші Өнім берушіге кешіктірілген әрбір күн үшін тиесілі соманың 0,1% (нөл бүтін оннан бір) мөлшерінде ұсталған төлемдер бойынша тұрақсыздық айыбын (өсімпұлды) төлейді. Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (өсімпұлдың) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10%-ынан аспауы тиіс.


  1. Қызмет көрсету мерзімдерін өткізіп алған жағдайда, Тапсырыс беруші Өнім берушіден ол міндеттемелерін толық орындамаған жағдайда мерзімі өткен әрбір күн үшін шарттың жалпы сомасының 0,1 % мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстайды (өндіріп алады) не міндеттемелерін тиісінше орындамаған (ішінара орындамаған) жағдайда  мерзімі  өткен әрбір күн үшін орындалмаған міндеттемелер сомасының 0,1 % мөлшерінде тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) ұстайды (өндіріп алады). Бұл ретте тұрақсыздық айыбының (өсімпұл) жалпы сомасы Шарттың жалпы сомасының 10 %-нан аспауға тиіс.


  1. Өнім беруші Шарт бойынша қызмет көрсету мерзімі аяқталған күннен бастап бір айдан астам мерзімге қызмет көрсетуден бас тартқан немесе қызмет көрсету мерзімін өткізіп алған жағдайда, бірақ Шарттың қолданылу мерзімінің аяқталу мерзімінен кешіктірмей, Тапсырыс беруші Өнім берушіден мерзімі өткен әрбір күн үшін Шарттың жалпы сомасының 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбының (айыппұлдың, өсімпұлдың) сомасын өндіріп ала отырып, осы Шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.


  1. Тұрақсыздық айыбын (айыппұл, өсімпұл) төлеу Тараптарды осы Шартта көзделген міндеттемелерді орындаудан босатпайды.


  1. Өнім беруші осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін біреуге толық не ішінара бермеуі тиіс.


  1. Өнім берушінің осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамауына не тиісінше орындамауына байланысты шарт бұзылған жағдайда Тапсырыс беруші Шарттың орындалуын қамтамасыз етуді қайтармайды.


  1. Өнім берушінің шарт бойынша міндеттемелер толық орындалғанға дейін үшінші тұлғаларда енгізілген кепілдік ақшалай жарнаға тұтастай не бір бөлігінде талап ету құқығының туындОасуыықнұажаәтк«еЭплсекотғраотныдынқісқ-ұәжраеткжеәтнтееэрлежкатрсоанудыынқацижфорллыбқеқроіллтмаңебйадті.уралы» Қазақстан

 
  1. Өнім беруші қызметтерді сатып алу туралы жасалған шарттар бойынша өз міндеттемелерін орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайда Тапсырыс беруші Жосықсыз өнім берушілердің тізбесін қалыптастыру қағидаларына сәйкес өнім берушінің міндеттемелерді бұзу фактісі туралы өзіне белгілі болған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, мұндай өнім берушіні балаларды тамақтандыруды қамтамасыз етуге байланысты қызметтерді жосықсыз жеткізуші деп тану туралы талап арызбен сотқа жүгінеді.
  • Шарттың қолданыс мерзімі және бұзу талаптары


  1. Шарт «Тапсырыс беруші оны Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркегеннен кейін» күшіне енеді және 2022-12-31 жылы әрекет етеді.


  1. Шарт тиісті қаржы жылына арналған міндеттемелер бойынша бекітілген жеке қаржыландыру жоспарына сәйкес бөлінген қаражат шегінде жасалады және өнім беруші тарапынан бұзушылықтар болмаған жағдайда шарттың қолданылу мерзімі аяқталған күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде екі рет кейінгі қаржы жылдарына ұзартылады.

Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен тамақтанумен қамтамасыз етілетін білім алушылардың саны өзгерген жағдайда қолданыстағы шартқа қосымша келісім жасалады.


  1. Егер өнім беруші банкрот немесе төлеуге қабілетсіз болса, тапсырыс беруші өнім берушіге тиісті жазбаша хабарлама жібере отырып, кез келген уақытта біржақты тәртіппен Шарт талаптарын орындаудан бас тарта алады. Бұл жағдайда Шарт талаптарын орындаудан бас тарту дереу жүзеге асырылады және егер Шарттың талаптарын орындаудан бас тарту зиян келтірмесе немесе тапсырыс берушіге қойылған немесе кейіннен қойылатын іс-әрекеттерді жасауға немесе санкцияларды қолдануға қандай да бір құқықтарды  қозғамаса,   тапсырыс беруші өнім берушіге қатысты ешқандай қаржылық міндеттеме алмайды.


  1. Жоғарыда көрсетілген мән-жайларға байланысты Шарт жойылған кезде Өнім беруші Шарттың бұзылуына байланысты бұзылу күніне жұмсалған нақты шығындар үшін ғана ақы төлеуді талап етуге құқылы.


  1. Шарт талаптарын бұзғаны үшін қандай да бір санкцияларға зиян келтірместен Тапсырыс беруші, Өнім берушіге міндеттемелерін орындамағаны туралы жазбаша хабарлама жібере отырып:


  1. егер Өнім беруші Шартта көзделген мерзімде немесе Тапсырыс беруші ұсынған осы Шартты ұзарту кезеңі ішінде қызметтер көрсете алмаса;


  1. егер Өнім беруші Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаса, оның ішінде конкурс кезінде көрсетілген ас блогы қызметкерлерінің сандық және сапалық құрамы сәйкес келмесе;


  1. Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексіне сәйкес жүргізілген тексеріс нәтижелерімен расталған мектептегі асханада қызметтерді жеткізушінің кінәсінен балалардың, ересектердің улану фактісі болса, Шарт талаптарын бұзғаны үшін қандай да бір басқа санкцияларға залал келтірмей, Өнім берушіге міндеттемелерді орындамағаны туралы жазбаша хабарлама жібере отырып, осы Шартты толық немесе ішінара бұза алады.


  1. Шарт:


1) конкурсқа қатыса отырып, Қағидаларда көзделген шектеулердің бұзылуы анықталған;


2) конкурсты ұйымдастырушы, бірыңғай ұйымдастырушы Өнім берушіге Қағидаларда

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

көзделмеген көмек көрсеткен;


3) уәкілетті орган конкурс қорытындыларына (нұсқама, хабарлама, ұсыну, шешім) ықпал еткен конкурстық рәсімдерді өткізу кезінде бұзушылық фактілерін анықтаған жағдайда, кез келген уақытта бұзылуы мүмкін және міндеттемелер тиісінше орындалған шарттарды қоспағанда, уәкілетті мемлекеттік органдардың актілеріне сәйкес 10 жұмыс күні ішінде конкурс жеңімпазымен шарт жасалады.


  1. . Шарт тараптардың келісімі бойынша, оны одан әрі орындау мақсатсыз болған жағдайда бұзылуы мүмкін. Хабарламада Шартты бұзу себебі көрсетіледі, күші жойылған шарттық міндеттемелердің көлемі, сондай-ақ Шартты бұзу күшіне енген күні көрсетіледі.


  1. Шарттың қолданылу мерзімі халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілермен бекітілген, тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссиялардың, ведомствоаралық комиссиялардың үш және одан да көп актілерімен расталған тамақтандыруды ұйымдастыруға қойылатын талаптардың жүйелі түрде бұзылуы анықталған жағдайда, сондай-ақ «Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парақтарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 27 маусымдағы № 463 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 20 шілдедегі № 285 бірлескен бұйрығына сәйкес халықтың санитариялық- эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік органның ведомствосының аумақтық бөлімшілері өрескел бұзушылықтарды қайта анықтаған жағдайда ұзартылмайды. Жоғарыда көрсетілген мән-жайларға байланысты Шарт жойылған кезде Өнім берушіге Шарттың бұзылу күніне дейін жұмсалған нақты шығындар үшін ғана ақы төлеуді жүргізеді.
  • Хабарлама


  1. Шартқа сәйкес бір тарап екінші тарапқа жіберетін кез келген хабарлама төленген тапсырыс хатпен немесе телеграф, телекс, факс, телефакс бойынша не веб-портал арқылы жіберіледі.


  1. Хабарлама жеткізілгеннен кейін немесе күшіне енудің көрсетілген күні (егер хабарламада көрсетілсе) осы күндердің қайсысы кешірек болуына байланысты күшіне енеді.
  2. Форс-мажор


  1. Егер Шарт талаптарының орындалмауы форс-мажорлық жағдаяттардың нәтижесі болып табылса, Тараптар ол үшін жауапкершілікте болмайды.


  1. Егер Шартты орындауды кешіктіру форс-мажорлық жағдаяттардың нәтижесі болып табылса, Өнім беруші Шарт талаптарының орындалмауына байланысты тұрақсыздық айыбын төлеуге немесе оны бұзуға жауапты болмайды.


  1. Шарт мақсаттары үшін «форс-мажор» Тараптардың бақылауына бағынбайтын және күтпеген сипаттағы оқиғаны білдіреді. Мұндай оқиғалар соғыс қимылдарын, табиғи немесе дүлей апаттарды және басқа да жағдайларды қамтуы мүмкін.


  1. Форс-мажорлық жағдаяттар туындаған кезде Өнім беруші тез арада Тапсырыс берушіге осындай жағдаяттар мен олардың себептері туралы жазбаша хабарлама жіберуі тиіс. Егер Тапсырыс берушіден басқа жазбаша нұсқаулықтар келіп түспесе, Өнім беруші Шарт бойынша өз міндеттерін мүмкіндігінше орындауды жалғастырады және форс-мажорлық жағдаяттарға байланысты емес Шартты орындаудың баламалы тәсілдерін іздейді.


Осы құжат «Электрондық құжат1ж1әнДе аэлуелкытромндәысқелциефлрелрыдқіқошлтеашңбуа туралы» Қазақстан


 
  1. Тапсырыс беруші мен Өнім беруші тікелей келіссөздер процесінде Шарт бойынша немесе оған байланысты олардың арасында туындайтын барлық келіспеушіліктерді немесе дауларды шешу үшін барлық күш-жігерін жұмсауға тиіс.


  1. Егер осындай келіссөздер басталғаннан кейін күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде Тапсырыс беруші мен Өнім беруші Шарт бойынша дауды шеше алмаса,   Тараптардың  кез келгені бұл мәселені Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес   шешуді  талап  ете алады.

12 Өзге де шарттар


  1. Салықтар мен бюджетке басқа міндетті төлемдер Қазақстан Республикасының салық және кеден заңнамасына сәйкес төленуге жатады.


  1. Шартқа кез келген өзгерістер мен толықтырулар Шарт жасасу нысаны сияқты нысанда жасалады.


  1. Өнім берушінің таңдауы үшін негіз болған сапаның өзгермеуі жағдайындажәне басқа да жағдайларда жасалған Шартқа өзгерістерді енгізуге:


  1. Тараптардың өзара келісімі бойынша Тапсырыс берушінің мәзірін жақсарту (тамақтану рационын ұлғайту) және тиісінше өнім берушіні таңдауға негіз болған сапаның және басқа да жағдайлардың өзгермеуі шартымен тараптардың өзара келісімі бойынша шарт сомасын ұлғайту бөлігінде;


  1. Шартта көрсетілген қызметтер бірлігі үшін бағаның өзгермеуі жағдайында көрсетілетін қызметтер көлемінде қажеттіліктің азаюына немесе артуына байланысты (мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен тамақпен қамтамасыз етілетін білім алушылардың санына байланысты) Шарт сомасын азайту не ұлғайту бөлігінде;


  1. егер Өнім беруші онымен жасасқан Шартты орындау процесінде көрсетілетін қызмет бірлігі үшін бағаның өзгермеуі жағдайында онымен жасасқан Шарттың мәні болып табылған анағұрлым жақсы сапалы және (немесе) техникалық сипаттамасын ұсынған жағдайда рұқсат беріледі.

Осы Шартқа енгізілетін басқа да өзгерістер мен толықтырулар Тапсырыс берушінің конкурстық құжаттамасына, Өнім берушінің конкурстық өтініміне және конкурс қорытындылары туралы хаттамаға сәйкес келуге тиіс.


  1. Шарт бірдей заңды күші бар, веб-портал арқылы жасалған қазақ және орыс тілдерінде жасалды.


  1. Шартта реттелмеген бөлік бойынша Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа алады.

13 Тараптардың деректемелері



 

Тапсырыс беруші:

Алматы қаласы Білім басқармасының "№99 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі г.Алматы, Иштван Коныра, 53

БСН 990440002728 БСК KKMFKZ2A

ЖСК KZ32070102KSN6001000

"ҚР Қаржы министрлігінің Қазынашылық Комитеті" РММ

Тел.: 2225566


 

Өнім беруші:

ИП "БАКИЕВА М. М."

г.Алматы, Микрорайон АЛМАГУЛЬ, 47 БСН/ЖСН 580318401250

БСК HSBKKZKX

ЖСК KZ896017131000073460

"Қазақстан Халық Банкі" АҚ Тел.: 87752430000

Басшы Бакиева Михриниса Мирзаидиновна


 

БасшысОысыАсқаұнжоваатА«йЭмлаенкАтйртоынбдаыевқнқаұжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

Аббревиатураларды таратып жазу: БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі; БСК – банктік сәйкестендіру коды; ЖСК – жеке сәйкестендіру коды; ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;

ССН – салық төлеушінің сәйкестендіру нөмірі; ТЕН – төлеушіні есепке алу нөмірі;

ҚҚС – қосылған құн салығы; Т.А.Ә. – тегі аты әкесінің аты

2022-10-07 14:27:18

Асанова Айман Айтыбаевна

Алматы қаласы Білім басқармасының "№99 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №99" Управления образования города Алматы


 










2022-10-07 14:30:52

Бакиева Михриниса Мирзаидиновна

ИП "БАКИЕВА М. М."


ИП "БАКИЕВА М. М."


 

































Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан


 

1-қосымша



Сатып алынатын тауарлар (көрсетілетін қызметтер, жұмыстардың) тізімі



Электрондық конкурстың №:

Электрондық конкурстың атауы: Решение о проведении государственных закупок







Лоттың




Тапсырыс беруші атауы




Атауы




Қысқа сипаттама




Қосымша сипаттама




Өлшем бірлік




Саны, көлемі


Бірлік бағасы, соның ішінде ҚҚС,

тенге


Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі

Шарт бойынша тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі




Жеткізу орндар



Аванс төлемінің мөлшері

%, %


Жалпы сома, соның ішінде ҚҚС,

тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

003-015-159 : Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу

Услуги по организации горячего питания уч- ся 1-4 классов



Алматы қаласы Білім басқармасының "№99 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Услуги по организации обеспечения питания детей



Услуги по организации обеспечения питания детей





Бір қызмет




1




18 810

000.00



31

желтоқсанға дейін



31

желтоқсанға дейін


Алматы қ., Медеу ауданы Иштван Коныр, 53 (1)




0




18 810

000.00






 




 
 
 

Договор об оказании услуги


№2-99                                                                 2022-10-07


Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №99" Управления образования города Алматы, именуемый (ое)(ая) в дальнейшем «Заказчик», в лице Руководитель Асанова Айман Айтыбаевна, действующий на основании Устава, с одной стороны и ИП "БАКИЕВА М. М.", именуемый(ое)(ая) в дальнейшем «Поставщик», в лице Руководитель Бакиева Михриниса Мирзаидиновна, действующего на основании Основание поставщика, с другой стороны, на основании п.80 правил организации питания обучающихся. Заключение договора на последующий финансовый год (продление). конкурса по выбору   поставщика услуги, состоявшегося заключили настоящий договор об оказании услуги (далее - Договор) и пришли к соглашению о нижеследующем:

1 Предмет договора


  1. Поставщик обязуется оказать Услугу(и) согласно условиям, требованиям и по ценам, указанным в техническом задании, являющимся неотъемлемой его частью, а Заказчик обязуется принять оказанную(ые) Услугу(и) и оплатить за нее на условиях  настоящего Договора при условии надлежащего исполнения Поставщиком своих обязательств по Договору: по специфике 003-015-159 Услуги по организации горячего питания уч-ся 1-4 классов;


  1. Перечисленные ниже документы и условия, оговоренные в них, образуют данный Договор и считаются его неотъемлемой частью, а именно:


  1. настоящий Договор;


  1. техническое задание;


  1. обеспечение исполнения Договора.


  1. В данном Договоре нижеперечисленные понятия имеют следующее толкование:


  1. «Непреодолимая сила (Форс-мажор)» – чрезвычайные и непредотвратимые события (стихийные явления, военные действия и другие). К таким обстоятельствам не относится, в частности, отсутствие на рынке нужных для исполнения товаров;


  1. «Услуга» – предоставление качественного и безопасного питания обучающимся в организации среднего образования, включающее процесс производства и реализации кулинарной продукции и товаров;


  1. «Заказчик» – орган или организация среднего образования;


  1. «Поставщик» – физическое лицо или юридическое лицо, осуществляющее предпринимательскую деятельность, (за исключением государственных   учреждений,  если иное не установлено законами Республики Казахстан), выступающее в качестве контрагента Заказчика в заключенном с ним договоре;


  1. «Договор» – гражданско-правовой акт, заключенный между Заказчиком и Поставщиком, зафиксированный в письменной форме в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан, подписанный сторонами со всеми приложениями и дополнениями к нему, а также со всей документацией, на которую в договоре есть ссылки;

 
  1. «Цена Договора» – сумма, выплаченная Заказчиком Поставщику в рамках Договора за полное выполнение своих договорных обязательств.

Стороны не несут ответственности за полное или частичное неисполнение своих обязанностей по настоящему договору, если оно явилось результатом непреодолимой силы.

2 Сумма Договора и условия оплаты


  1. Общая сумма Договора составляет 18 810 000.00 (восемнадцать миллионов восемьсот десять тысяч тенге ноль тиын) тенге и включает все расходы, связанные с оказанием услуг, а также все налоги и сборы, предусмотренные законодательством Республики Казахстан, в том числе НДС 2 015 357.14 тенге (два миллиона пятнадцать тысяч триста пятьдесят семь тенге четырнадцать тиын) (далее – сумма Договора).


  1. В территориальном органе казначейства Договор подлежит регистрации на 2022 по бюджетной программе «Код и наименование программы», подпрограмме «Код и наименование подпрограммы», специфике «код и наименование специфики» - В территориальном органе казначейства Договор подлежит регистрации

по бюджетной программе 003 Общеобразовательное обучение, по подпрограмме 015 За счет средств местного бюджета, по специфике 159 Оплата прочих услуг и работ - на 2022 год 18 810

000.00 (восемнадцать миллионов восемьсот десять тысяч тенге ноль тиын) в том числе НДС. тенге, «в том числе НДС» «сумма НДС» тенге /»без учета НДС».


  1. Оплата за оказанные Услуги производится Заказчиком путем перечисления денежных средств на расчетный счет Поставщика «условие оплаты» не позднее 30 (тридцати) календарных дней с даты подписания Сторонами акта оказанных Услуг. Форма акта оказания Услуг предварительно согласовывается Поставщиком с Заказчиком.


  1. Объем оказываемых услуг в количественном и стоимостном выражении оговорен в техническом задании.

3 Обязательства Сторон


  1. Поставщик обязуется:


  1. обеспечить полное и надлежащее исполнение взятых на себя обязательств по Договору;


  1. при исполнении своих обязательств по Договору обеспечить соответствие оказываемых услуг требованиям, указанным в конкурсной документации, техническом задании;


  1. не раскрывать без предварительного письменного согласия Заказчика содержание технической документации, представленной Заказчиком или от его имени другими лицами, за исключением того персонала, который привлечен Поставщиком для исполнения условий Договора. Указанная информация должна предоставляться этому персоналу конфиденциально и в той мере, насколько это необходимо для исполнения обязательств;


  1. без предварительного письменного согласия Заказчика не использовать какие-либо вышеперечисленные документы и информацию, кроме как в целях реализации Договора;


  1. по первому требованию Заказчика предоставлять информацию о ходе исполнения обязательств по Договору;


  1. возмещать Заказчику в полном объеме причиненные ему убытки, вызванные ненадлежащим выполнением Поставщиком условий Договора и/или иными неправомерными действиями.

 
  1. оформить и направить Заказчику акт оказанных услуг;


  1. после утверждения Заказчиком акта оказанных услуг выписать счет-фактуру в электронной форме посредством информационной системы электронных счетов-фактур в соответствии с Правилами выписки счет-фактуры в электронной форме в информационной системе электронных счетов-фактур.


  1. Поставщик вправе требовать от Заказчика оплату за оказанные Услуги по Договору.


  1. Заказчик обязуется:


  1. обеспечить доступ специалистов Поставщика для оказания Услуг;


  1. при выявлении несоответствий оказанных Услуг незамедлительно письменно уведомить Поставщика;


  1. при приемке Услуг подписать Акт оказанных услуг либо отказать в принятии с указанием аргументированных обоснований его непринятия;


  1. после утверждения акта оказанных услуг принять счет-фактуру, выписанную Поставщиком в электронной форме посредством информационной системы электронных счетов-фактур в соответствии с Правилами выписки счет-фактуры в электронной форме в информационной системе электронных счетов-фактур;


  1. произвести оплату в порядке и сроки, установленные настоящим Договором.


  1. Заказчик вправе проверять качество оказанных Услуг.

4 Проверка Услуг на соответствие техническому заданию, конкурсной заявке


  1. Заказчик или его представители могут проводить контроль и проверку оказываемых услуг на предмет соответствия требованиям, указанным в конкурсной документации. Заказчик должен в письменном виде своевременно уведомить Поставщика о своих представителях, определенных для этих целей.


  1. Услуги, оказываемые в рамках настоящего Договора, должны соответствовать или быть выше стандартов, указанных в техническом задании, конкурсной заявке.


  1. Если результаты оказанных услуг при проверке будут признаны не соответствующими требованиям конкурсной документации, Поставщик принимает меры по устранению несоответствий требованиям конкурсной документации, без каких-либо дополнительных затрат со стороны Заказчика, в течение 24 часа с момента проверки.


  1. Ни один вышеуказанный пункт не освобождает Поставщика от других обязательств по Договору.

5 Оказание Услуг


  1. Оказание услуг Поставщиком осуществляется в сроки, указанные в Договору.


  1. Услуга считается оказанной при условии полной сдачи Поставщиком услуги Заказчику в точном соответствии требованиям, указанным в техническом задании.

6 Гарантия


     6.1 Поставщик гарантирует обеспечение бесперебойного, качественного и своевременного


 

оказания Услуг Заказчику.


6.2 Заказчик обязан оперативно уведомить Поставщика в письменном виде обо всех претензиях, связанных с данной гарантией, после чего Поставщик должен принять меры по устранению недостатков за свой счет, включая все расходы, связанные с этим, в срок, определенный Заказчиком в уведомлении.

7 Ответственность сторон


  1. В случае невыполнения или ненадлежащего выполнения Сторонами своих обязательств в рамках настоящего Договора все споры и разногласия разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.


  1. За исключением случаев секвестра и/или недостаточности денег на контрольном счете наличности соответствующих бюджетов, если Заказчик не выплачивает Поставщику причитающиеся ему средства в сроки, указанные в Договоре, то Заказчик выплачивает Поставщику неустойку (пеню) по задержанным платежам в размере 0,1% (ноль целых один) от причитающейся суммы за каждый день просрочки. При этом общая сумма неустойки (пени) не должна превышать 10 % от общей суммы Договора.


  1. В случае просрочки сроков оказания Услуг, Заказчик удерживает (взыскивает) с Поставщика неустойку (штраф, пеню) в размере 0,1 % от общей суммы договора за каждый день просрочки в случае полного неисполнения поставщиком обязательств либо удерживает (взыскивает) неустойку (штраф, пеню) в размере 0,1 % от суммы неисполненных обязательств за каждый день просрочки в случае ненадлежащего исполнения (частичного неисполнения) обязательств. При этом общая сумма неустойки (штрафа, пени) не должна превышать 10 % от общей суммы Договора.


  1. . В случае отказа Поставщика от оказания Услуг или просрочки оказания Услуг на срок более одного месяца со дня истечения срока оказания Услуг по Договору, но не позднее срока окончания действия Договора, Заказчик имеет право расторгнуть настоящий Договор в одностороннем порядке с взысканием с Поставщика суммы неустойки (штрафа, пени)  в размере 0,1 % от общей суммы Договора за каждый день просрочки.


  1. Уплата неустойки (штрафа, пени) не освобождает Стороны от выполнения обязательств, предусмотренных настоящим Договором.


  1. Поставщик ни полностью, ни частично не должен передавать кому-либо свои обязательства по настоящему Договору.


  1. Заказчик не возвращает обеспечение исполнения Договора в случае его расторжения в связи с неисполнением либо ненадлежащим исполнением Поставщиком своих обязательств по данному Договору.


  1. Не допускается совершение поставщиком действий, приводящих к возникновению у третьих лиц права требования в целом либо в части на внесенный гарантийный денежный взнос до полного исполнения обязательств по договору.


  1.  



     
     В случае не исполнения либо ненадлежащим образом исполнения своих обязательств по заключенным с поставщиком договорам о приобретении услуг заказчик в соответствии с Правилами формирования перечня недобросовестных поставщиков не позднее тридцати календарных дней со дня, когда ему стало известно о факте нарушения поставщиком обязательств, обращается с иском в суд о признании такого поставщика недобросовестным

 

поставщиком услуг, связанных с обеспечением питания детей.

8 Срок действия и условия расторжения договора


  1. Договор вступает в силу «после регистрации его Заказчиком в территориальном подразделении казначейства Министерства финансов Республики Казахстан» и действует по 2022-12-31 года.


  1. Договор заключается согласно утвержденному индивидуальному плану финансирования по обязательствам на соответствующий финансовый год в пределах выделенных средств и при отсутствии нарушений со стороны поставщика продлевается два раза на последующие финансовые годы в течение 3-х рабочих дней со дня истечения срока действия договора.

При изменении количества обучающихся, обеспечивающихся питанием за счет средств из государственного бюджета составляется дополнительное соглашение к действующему договору.


  1. Заказчик может в любое время в одностороннем порядке отказаться от исполнения условий Договора, направив Поставщику соответствующее письменное уведомление, если Поставщик становится банкротом или неплатежеспособным. В этом случае отказ от исполнения условий Договора осуществляется немедленно, и Заказчик не несет никакой финансовой обязанности по отношению к Поставщику при условии, если отказ от исполнения условий Договора не наносит ущерба или не затрагивает каких-либо прав на совершение действий или применение санкций, которые были или будут впоследствии предъявлены Заказчику.


  1. Когда Договор аннулируется в силу вышеуказанных обстоятельств, Поставщик имеет право требовать оплату только за фактические затраты, связанные с расторжением по Договору, на день расторжения.


  1. Без ущерба каким-либо другим санкциям за нарушение условий Договора Заказчик может расторгнуть настоящий Договор полностью или частично, направив Поставщику письменное уведомление о невыполнении обязательств:


  1. если Поставщик не может оказать услуги в сроки, предусмотренные Договором, или в течение периода продления настоящего Договора, предоставленного Заказчиком;


  1. если Поставщик не может выполнить свои обязательства по Договору, в том числе при несоответствии количественного и качественного состава работников пищеблока, указанных в период конкурса;


  1. если имеется факт отравления детей, взрослых в школьной столовой по вине поставщика услуги, подтвержденный результатами проведенных проверок согласно Предпринимательскому Кодексу Республики Казахстан. 


  1. Договор может быть расторгнут на любом этапе в случае:


  1. выявления нарушения ограничений, с участием в конкурсе, предусмотренных Правилами;


  1. оказания организатором, единым организатором конкурса содействия Поставщику, не предусмотренного Правилами;


  1. установления уполномоченным органом фактовнарушений при проведении конкурсных процедур, повлиявших на итоги конкурса (предписание, уведомление, представление,

 

решение) и в течение 10 рабочих дней договор заключается с победителем конкурса согласно актам уполномоченных государственных органов, за исключением договоров, по которым обязательства исполнены надлежащим образом.


  1. Договор может быть расторгнут по соглашению сторон, в случае нецелесообразности его дальнейшего исполнения. В уведомлении указывается причина расторжения Договора, оговаривается объем аннулированных договорных обязательств, а также дата вступления в силу расторжения Договора.


  1. Срок действия Договора не продлевается в случае выявления систематических нарушений требований к организации питания, утвержденных нормативными правовыми актами в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения, подтвержденных тремя и более актами комиссий по мониторингу за качеством питания, межведомственных комиссий, а также при повторном выявлении грубых нарушений территориальными подразделениями ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения в соответствии с совместным приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 июня 2017 года № 463 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 июля 2017 года № 285 «Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения».

Когда Договор аннулируется в силу вышеуказанных обстоятельств, Поставщику производится оплата только за фактические затраты на день расторжения.

  • Уведомление


  1. Любое уведомление, которое одна сторона направляет другой стороне в соответствии с Договором, высылается оплаченным заказным письмом или по телеграфу, телексу, факсу, телефаксу либо посредством веб-портала.


  1. Уведомление вступает в силу после доставки или в указанный день вступления в силу (если указано в уведомлении) в зависимости от того, какая из этих дат наступит позднее.
  2. Форс-мажор


  1. Стороны не несут ответственность за неисполнение условий Договора, если  оно явилось результатом форс-мажорных обстоятельств.


  1. Поставщик не несет ответственность за выплату неустоек или расторжение Договора в силу неисполнения его условий, если задержка с исполнением Договора является результатом форс-мажорных обстоятельств.


  1. . Для целей Договора «форс-мажор» означает событие, неподвластное контролю Сторон, и имеющее непредвиденный характер. Такие события могут включать, но не исключительно: военные действия, природные или стихийные бедствия и другие.


  1. При возникновении форс-мажорных обстоятельств Поставщик должен незамедлительно направить Заказчику письменное уведомление о таких обстоятельствах и их причинах. Если от Заказчика не поступает иных письменных инструкций, Поставщик продолжает выполнять свои обязательства по Договору, насколько это целесообразно, и ведет поиск альтернативных способов выполнения Договора, не зависящих от форс-мажорных обстоятельств.
  2. Решение спорных вопросов


     11.1 Заказчик и Поставщик должны прилагать все усилия к тому, чтобы разрешать в


 

процессе прямых переговоров все разногласия или споры, возникающие между ними по Договору или в связи с ним.


11.2 Если в течение 15 (пятнадцати) календарных дней после начала таких переговоров Заказчик и Поставщик не могут разрешить спор по Договору, любая из сторон может потребовать решения этого вопроса в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  1. Прочие условия


  1. Налоги и другие обязательные платежи в бюджет подлежат уплате в соответствии с налоговым и таможенным законодательством Республики Казахстан.


  1. Любые изменения и дополнения к Договору совершаются в той же форме, что и заключение Договора.


  1. Внесение изменений в заключенный Договор при условии неизменности качества и других условий, явившихся основой выбора поставщика, допускается:


  1. по взаимному согласию Сторон в части улучшения меню заказчиком (увеличение рациона питания) и соответственно увеличения суммы договора по взаимному согласию сторон при условии неизменности качества и других условий, явившихся основой для выбора поставщика;


  1. в части уменьшения либо увеличения суммы Договора, связанной с уменьшением либо увеличением потребности в объеме оказываемых Услуг (в зависимости от количества обучающихся, обеспечивающихся питанием за счет  средств   из  государственного  бюджета), при условии неизменности цены за единицу услуг, указанных в Договоре.


  1. в случае, если поставщик в процессе исполнения заключенного с ним Договора предложил при условии неизменности цены за единицу услуги более лучшие качественные и (или) технические характеристики, являющихся предметом заключенного с ним Договора. Другие вносимые в настоящий Договор изменения и дополнения должны соответствовать конкурсной документации Заказчика, конкурсной заявке Поставщика и Протоколу об итогах конкурса.


  1. Договор составлен на казахском и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, заключенный посредством веб-портала.


  1. В части, неурегулированной Договором, Стороны руководствуются законодательством Республики Казахстан.
  2. Реквизиты Сторон



 

Заказчик:

Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №99" Управления образования города Алматы г.Алматы, Иштван Коныра, 53

БИН 990440002728 БИК KKMFKZ2A

ИИК KZ32070102KSN6001000 РГУ "КОМИТЕТ КАЗНАЧЕЙСТВА МИНИСТЕРСТВА ФИНАНСОВ РК" Тел.: 2225566


 

Поставщик:

ИП "БАКИЕВА М. М."

г.Алматы, Микрорайон АЛМАГУЛЬ, 47 БИН/ИИН 580318401250

БИК HSBKKZKX

ИИК KZ896017131000073460

АО "Народный Банк Казахстана" Тел.: 87752430000

Руководитель Бакиева Михриниса Мирзаидиновна


 

Руководитель Асанова Айман Айтыбаевна                                                                                                                                              


 

Расшифровка аббревиатур:

БИН – бизнес-идентификационный номер; БИК – банковский идентификационный код;

ИИК – индивидуальный идентификационный код; ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

ИНН – идентификационный номер налогоплательщика; УНП – учетный номер плательщика;

НДС – налог на добавленную стоимость; Ф.И.О. – фамилия имя отчество.

2022-10-07 14:27:18

Асанова Айман Айтыбаевна

Алматы қаласы Білім басқармасының "№99 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №99" Управления образования города Алматы


 










2022-10-07 14:30:52

Бакиева Михриниса Мирзаидиновна

ИП "БАКИЕВА М. М."


ИП "БАКИЕВА М. М."


 




































 

Приложение 1


Перечень закупаемых товаров(работ/услуг)


№ электронной закупки:

Наименование электронной закупки: Решение о проведении государственных закупок



№ лота


Наименование заказчика



Наименование


Краткая характеристика


Дополнительная характеристика


Единица измерения


Количество, объем

Цена за ед., включая НДС,

тенге


Планируемый срок поставки

Срок поставки по договору


Места поставки

Размер авансового платежа,

%

Общая сумма, включая НДС,

тенге

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

003-015-159 : Оплата прочих услуг и работ

Услуги по организации горячего питания уч-ся 1-4 классов



Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №99" Управления образования города Алматы



Услуги по организации обеспечения питания детей



Услуги по организации обеспечения питания детей




Одна услуга




1



18 810

000.00



до 31 декабря 2022г.



до 31 декабря 2022г.


г.Алматы, Медеуский район Иштван Коныр, 53

(1)




0



18 810

000.00


 


Мемлекеттiк сатып алулары портал                                                                                 Портал государственных закупок


#ID15941153                                                                                                                                                                                          №990440002728/220041/00



Құжат тексеру үшін, сілтемені басыңыз: https://v3bl.goszakup.gov.kz/kz/egzcontract/cpublic/show_file/15941153



Для проверки документа перейдите по ссылке: https://v3bl.goszakup.gov.kz/ru/egzcont